czwartek, 11 września 2014

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU (2007)

Czasami nie trzeba nigdzie wyjeżdżać - Świat przychodzi do nas. Dzisiaj jest 11 września i daleka Etiopia świętuje Nowy Rok. Mój przyjaciel Getahun przysłał mi z tej okazji życzenia:

My dear families Piotr.
First I would like to say happy Ethiopian New Year 2007.
Haw are you doing for your great health with all your families? I Hope all is fine from you. And always that I need is your well-being. I am very happy to inform you that I am well for my great health. Thanks to God.
My dear, as you know here in Ethiopia on September 1 e .c or September 11 your calendar. We celebrate Ethiopian New Year 2007 .I wish to you and to all your families a happy Ethiopian new year will bring to you to your families every things good luck, health, and enjoyable life!!!
Best wishes from Getahun
 
Dobrze jest mieć Nowy Rok we wrześniu, można różne rzeczy zacząć od nowa. Przydałoby się takie nowe rozdanie. Mój Ojciec umarł w lipcu. Teraz widzę o ilu rzeczach nie zdążyłem z nim porozmawiać. Powoli wykruszają się też partnerzy z pierwszych tatrzańskich wspinaczek. Dawno temu Rafał Chołda został na Lhotse, rok temu odszedł Staszek Szecówka. Kolejny Przyjaciel już czeka w kolejce na drugą stronę. Właśnie wczoraj zadzwonił, rak mu zajął kręgosłup i tchawicę. Powiedziałem mu, że to wspaniała okazji by się spotkać. Może zdążymy. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz